Dlouhodobé oslabování printového trhu si vybírá daň i v distribuci tisku. Druhý největší distributor v Česku, společnost Mediaprint & Kapa Pressegroso, nedokázal zastavit pokles tržeb, který trvá bez přerušení již pět let.
Výnosy firmy v roce 2013 klesly o šest procent na 902 milionů korun. Od roku 2008 tak Mediaprint & Kapa ztratila přes 50 procent výkonu. Po sedmimilionové ztrátě v roce 2011 je společnost druhý rok po sobě v mírném zisku v řádu desítek tisíc korun. Pro srovnání loňské výsledky hegemona trhu První novinové společnosti (akcionáři Mafra, Czech News Center atd.): tržby 3,7 miliardy (meziroční pokles o 11 procent), zisk 43 milionů (o rok dříve 67 milionů).
Akcionáři Mediaprint & Kapa jsou velké vydavatelské domy jako Bauer Media Praha (19,7 procenta), PK 62 (17,8 procenta), Burda Praha (11,8 procenta), Mladá fronta (8 procent), Business Media CZ nebo Motor-Presse Bohemia, pro které distribuuje jejich tituly. Firma zajišťuje distribuci produktů i dalším desítkám vydavatelů.