První čísla, která dokumentují práci týmu Štěpána Košíka na konsolidaci vydavatelství Mafra: za prvních sedm měsíců 2014 firma meziročně zdvojnásobila zisk před úroky, zdaněním a odpisy (EBITDA) na 151 milionů korun.
Tržby dosáhly úrovně 1,4 miliardy korun, což je o sedm procent méně oproti stejnému období 2013. Porovnání s celým rokem 2013: Mafra tehdy prodělala 887 milionů korun, tržby klesly o 100 milionů na 2,48 miliardy korun.
Mafra v uplynulých měsících zfúzovala řadu mediálních společností Andreje Babiše (AGF Media, Léko Media Group, Webdio, Retail Info). Probíhalo rovněž znatelné snižování personálních stavu vydavatelského domu. Ve zbytku roku Košík očekává zastavení propadu tržeb: "A to v souvislosti s novými tiskovými zakázkami pro naše tiskárny za více než 130 milionů korun." Mafra navíc hodlá v říjnu odstartovat nový týdeník Téma, který bude konkurovat Týdnu a Respektu.