Globální restaurační průvodce Zomato s centrálou v indickém Dílí vstoupil razantně na česko-slovenský trh. Koupil místní weby Lunchtime.cz a Obedovat.sk, velké hráče mezi českými a slovenskými online restauračními rozcestníky.
Hodnota transakce činí 3,25 milionu dolarů, v přepočtu cca 65 milionů korun. Zomato, který odstartoval v roce 2008, působí v 15 zemích a poskytuje hostům informace o více než 250 tisících podnicích. Lunchtime.cz vlastnil z 30 procent zakladatel Igor Třeslín a ze 70 procent slovenská skupina Creative Web. Podle Google Analytics se jeho návštěvnost pohybovala okolo milionů unikátních uživatelů za měsíc.
"Během následujících měsíců zkombinujeme to nejlepší z našich business modelů, vytvoříme produkt, který budou milovat jak hosté, tak restauratéři. V následujících několika letech plánujeme do našich aktivit v Česku a na Slovensku investovat dalšího 2,5 milionu dolarů,” uvedl Deepinder Goyal, zakladatel a CEO Zomato.