Práce na projektu Impact (měření venkovní reklamy) významně pokročily. V tuto chvíli je v rámci lokalizace nosičů změřeno přes 13 tisíc billboardů, bigboardů nebo mostů (rozložení podle geografického umístění a vlastníka viz obrázky). V plném běhu jsou i další dva pilíře Impactu - mapa intenzity dopravy a studie mobility.
Do praktické fáze by se projekt měl překlopit někdy v první polovině roku 2015, kdy by zastřešující Asociace měření venkovní reklamy měla začít prodávat první data mediálním agenturám nebo zadavatelům. Dosavadní náklady Impactu se vyšplhaly na 14,3 milionu korun, z toho 9,8 milionu připadá na přímé náklady. Po praktickém odstartování Impactu bude možné stanovit jednotnou "měnu" pro stanovení výkonu venkovní reklamy a tím pádem vypočíst cenu jednotlivých billboardů a dalších ploch (měření doposud nezahrnuje citylighty).