Jedno z nejposlouchanějších rádií na Moravě, Radio Čas showbyzového bosse Radima Pařízka, profitovalo z loňského oživení na tamním rádiovém trhu. Radio Čas v roce 2013 zvedlo meziročně tržby o 14 milionů na 79 milionů korun.
Stejnojmenná servisní firma se loni vrátila do zisku 700 tisíc korun po ztrátě 2,1 milionu o rok dříve. Stále je to však zlomek v porovnání s obdobím do roku 2008, kdy roční zisk pravidelně překračoval 10 milionů korun. Kumulativní profit společnosti za posledních osm let dosáhl 51 milionů korun.
Radio Čas prodává mediazastupitelství Media Marketing Services (skupina Media Bohemia). Vysílá na sedmi vysílacích okruzích (Ostravsko, Slezsko, Olomoucko, Brněnsko atd.), ať už samostatně nebo v kombinaci Času a druhého programu Radio Čas Rock. Kromě analogu obě stanice vysílají celoplošně v regionální síti 7. Podle Radioprojektu se poslechovost Radia Čas v první polovině 2014 pohybovala okolo 190 tisíc posluchačů.