Primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Petr Jelínek) pro příští rok rozšíří záběr, v prodeji reklamy bude spolupracovat se Seznam.cz (Ivo Lukačovič) a se skupinou rádií Radio United plus radio Impuls (Andrej Babiš).
Kumulativní zásah celé širší skupiny by měl dosáhnout 98 procent v roce 2015. Nový produkt ve spolupráci s Lukačovičovou firmou bude sestaven z TV Prima, webů Prima On-Line a videoformát na homepage Seznam.cz. To přinese i nepříjemnou novinku pro mediálky - Prima sníží bonusy o třetinu. U rádií se prodej bude dělit mezi Media Club (agenturní prodej) a Radio United Services (regionální reklama).
Samotný Media Club bude od ledna 2015 prodávat kanály Primy, TV Barrnadov a Óčka (jak jsme uváděli pro předplatitele minulý týden). Cílová skupina pro prodej televizí zůstává 15 plus. Složení jednotlivých programů při prodeji reklamy: Prima 56 procent, Prima Cool 13 procent, Prima Love 8 procent, Prima Zoom 7 procent, TV Barrandov 13 procent a Óčka 3 procenta. TV Barrandov tak přišla o dvě procenta a Prima Group o jedno procento ve prospěch televizí Andreje Babiše.
V příštím roce by FTV Prima měla rovněž spustit další televizní program, který by měl dosáhnout podílu okolo jednoho procenta. Pracovní název je Prima 2. Bude se jednat o celoplošnou televizi, volně šířenou v DVB-T. Zacílena bude někam mezi Cool a Love, spuštěna bude na přelomu prvního a druhého kvartálu 2015. Další novinka - 12. listopadu vyjde printový titul, čtvrtletník Prima Fresh.