V pátek 11. ledna FTV Prima spustí proceduru vedoucí ke vzniku dceřiné firmy Media Club. Ta se bude zabývat společným prodejem reklamy kanálů Primy a TV Barrandov. Media Club doposud existoval jako brand. Nové mediazastupitelství bude mít smlouvu s výhradním prodejce TV Barrandov, společností Media Master, o neexkluzivním zastupování. V čele nové firmy by měl stanout nový obchodní ředitel Primy Michal Beran (na fotce).
Media Club se bude i poohlížet po nových zákaznících. "Budeme se snažit získat klienty s podílem na sledovanosti alespoň jedno procento ve skupině 15+ a zaměřené na mladší publikum," poznamenal Martin Konrád, který by se měl od 1. února stát novým ředitelem FTV Prima.
Společný prodej reklamy Primy a TV Barrandov se příliš nelíbí konkurenční Nově. Její ředitel Jan Andruško uvedl, že bude zvažovat podání k antimonopolnímu úřadu.
Zakládání speciálních firem pro nejrůznější byznysové případy bude nyní podle všeho běžnou praxí Primy. Rovněž prodej internetové reklamy webového portálu Prima Play má na starosti dceřiná společnost Prima On-Line (doposud není zapsána v obchodním rejstříku). V jejím čele stojí Daniel Grunt.