Mediálním agenturám skupiny Omnicom Media Group ( na fotce šéf Petr Bažant) se ani v roce 2011 nepodařilo zastavit pokles výkonu. Souhrnné tržby OMD Czech, PHD a Attention! Media klesly v meziročním srovnání o skoro 500 milionů na 4 miliardy korun. Na propadu se nejvíce podepsala nižší výkonnost nejsilnějšího člena skupiny, OMD Czech. Jeho tržby spadly o 18 procent na 2,45 miliardy korun.
Naopak PHD a Attention! Media rostly o jednotky milionů korun.
Ruku v ruce s poklesem tržeb spadl i souhrnný zisk - z 230 milionů na 210 milionů korun. Zisk se snížil všem třem mediálkám, v absolutním čísle pak nejvíce PHD (o osm milionů na 43,5 milionu korun).
Uvedená čísla ukazují, jak ekonomická krize a prodej na přímo postihly mediální agentury v Česku. Kupříkladu jen OMD Czech dokázala před krizí v roce 2008 vygenerovat tržby v objemu přes 4,5 miliardy korun.