Reklamní investice do tuzemských rádií si za druhý kvartál 2015 udržely přibližně stejné tempo jako loni. Zatímco od dubna do června 2014 zde zadavatelé utratili skoro 476 milionů, za stejné období letos to bylo téměř 470 milionů.
Jedná se o čisté investice, tj. objem v ceníkových cenách minus slevy a bartery, nejsou ale odečteny bonusy agentur a obchodníků. Porovnání za celé první pololetí: 2015 - 737 milionů, 2014 - 733 milionů korun.
Podle informací provozovatelů rádií v 2Q stoupala především regionální rozhlasová reklama (přímí zadavatelé i regionální agentury), naopak klesají investice klientů vybraných mediálních agentur. V této souvislosti se hovoří zejména o Médee Jaromíra Soukupa. (na obrázku podíly celoplošných stanic na posluchačském trhu za 1H2015 plus rozdíly oproti předchozímu období)