Někdejší šéf regionální obchodní sítě Media Clubu Robert Renč (foto; psali jsme jako první) má konečně zajímavý flek. Před několika týdny nastoupil jako ředitel strategie a partner v menší komunikační a mediální agentuře Magnas Media (MM).
Ve firmě získal 50 procent, zbylá polovina zůstane zakladateli Martinovi Šafrovi. Renčovi zároveň připadne poloviční podíl v sesterské Magnas Performance, která zajišťuje servis pro výkonové kampaně. MM až doposud nabízela klientům tvorbu a strategii komunikace a nákup médií především v digitálním prostoru. S příchodem zkušeného Renče podstatně rozšíří záběr i mimo digitál. Hlavním směrem expanze se má stát televizní trh.
Magnas Media na projektech spolupracuje s kreativním a marketingovým hubem Digital Cirkus, který má kanceláře v Londýně, Praze, New Yorku a Bratislavě, a dále s facebookovou Business Factory.
Renč byl z primáckého Media Clubu odejit během manažerské čistky letos na jaře. V jejím rámci odešel dosavadní ředitel MC Petr Jelínek, na jehož místo nastoupil současný šéf mediazastupitelství Ladislav Dianiška.