Investice reklamních zadavatelů a mediálních agentur do tuzemských rádií dosáhly za první tři kvartály 2015 skoro 987 milionů korun.
V porovnání se stejným obdobím 2014 došlo k nepatrnému nárůstu v objemu cca 7 milionů korun. Jedná se o čisté investice, tj. objem v ceníkových cenách minus slevy a bartery, nejsou ale odečteny bonusy agentur a obchodníků. Za třetí kvartál 2015 dosáhly reklamní investice do rádií 250 milionů, v meziročním srovnání o cca 3 miliony více.
Podle zástupců rádiových sítí na národním trhu mírně rostly investice přímých zadavatelů, naopak klesly investice klientů mediálních agentur, na regionálním trhu se zvyšovaly objemy v obou segmentech. Rostoucími sektory od července do září byly zábava a volný čas, rychloobrátkové zboží, maloobchod potravin nebo personalistika. Naopak klesaly automobily, mobilní operátoři či léčiva.