Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rozjetá byznysová mašina Kryštof prodává desetitisíce lístků

14:30, 7. 11. 2015
Hudba Koncerty Aleš Borovan

Vedle těžkotonážního Kabátu se na špičku koncertního byznysu v letošním roce zařadil bezesporu Kryštof s frontmanem a manažerem Richardem Krajčem. Díky přesnému zaměření hudby, intenzivní komunikaci s cílovými skupinami posluchačů a Krajčově manažerské a mediální zdatnosti fanouškové kapely skupují lístky na živá vystoupení doslova po desítkách tisíc.

Ukázalo to právě skončené Srdcebeat Tour 2015 po velkých halách s kapacitou hodně přes 10 tisíc návštěvníků. Šňůra zahrnovala osm vystoupení, z toho dvě v Ostravě, dvě v Brně a dvě v Praze. Akci finančně podpořil T-Mobile a velkouzenář Andrej Babiš. Celková návštěva se pohybovala okolo 90 tisíc lidí. Skoro 20 tisíc vstupenek bylo přitom prodáno během prvního dne předprodeje v únoru 2015. Prodej 90 tisíc vstupenek představuje podle konzervativních odhadů maloobchodní tržby někde v intervalu 45 až 50 milionů korun.

Ještě rychleji se zaprášila po nedávno ohlášeném klubovém turné na jaře 2016. Předprodeje odstartovaly 4. listopadu a v podstatě během jednoho dne se na 14 naplánovaných klubových koncertů vyprodalo 27 tisíc lístků. To znamená, maloobchodní tržby mezi 13 a 14 miliony korun.

Pro ty, kteří nestihli koupit lístky na žádnou z obou tour (a samozřejmě pro všechny ostatní), mají Kryštofové připraven další produkt - v prosinci se začnou prodávat vstupenky na letní rodinné festivaly Kryštof Kemp 2016. Na podobnou akci v létě 2014, zahrnující sedm kempů, se prodalo okolo 30 tisíc vstupenek.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Schopný obchodník s hudbou rozjel nový byznysový stroj

Do obchodů míří další trhák Kryštofa, prodávat ho bude i T-Mobile

Produkční firmě Richarda Krajča a Karin Babinské klesly tržby na 66 milionů

Kryštof na podzim vydá novou desku, bude na ní i duet s Karlem Gottem

David Koller rozjíždí vlastní festival Kollerfest

Posluchači v předprodeji utrácejí miliony za nové živé album Kryštofa

Krajčovy putovní Kryštof Kempy mezi nejúspěšnějšími akcemi koncertního byznysu 2018

Prodeje posledního výběrového alba Kryštofa se pohybují v milionech korun

Tým Richarda Krajča začal stavět pódium pro dva obří koncerty Kryštofa

Kryštof začal prodávat nový nosič exkluzivně v prodejnách T-Mobile

Moderátor Leoš Mareše přidává druhý „koncert“, zvažuje se třetí akce

Firma kapely Monkey Business zvedla tržby na téměř 14 milionů korun

Kapela Kryštof přidává další koncert na stadionu Evžena Rošického

Byznysový vehikl zpěvačky Anety Langerové navýšil tržby o miliony korun

Kapela Kryštof chce napřesrok zaplnit Stadion Evžena Rošického

Kapela Kryštof rozjíždí vyprodané Kryštof Kempy

Lucie Bílá prodala na Slovensku přes 25 tisíc lístků

Kapela Kryštof nafukuje slovenskou část Srdcebeat Club Tour 2016

Manažer Richard Krajčo posiluje koncertní a digitální byznys Kryštofu

Rozjetý Kabát si napřesrok překvapivě střihne open festivaly na českých hradech

No Name oslaví dvacet let existence česko-slovenským turné