Vedle těžkotonážního Kabátu se na špičku koncertního byznysu v letošním roce zařadil bezesporu Kryštof s frontmanem a manažerem Richardem Krajčem. Díky přesnému zaměření hudby, intenzivní komunikaci s cílovými skupinami posluchačů a Krajčově manažerské a mediální zdatnosti fanouškové kapely skupují lístky na živá vystoupení doslova po desítkách tisíc.
Ukázalo to právě skončené Srdcebeat Tour 2015 po velkých halách s kapacitou hodně přes 10 tisíc návštěvníků. Šňůra zahrnovala osm vystoupení, z toho dvě v Ostravě, dvě v Brně a dvě v Praze. Akci finančně podpořil T-Mobile a velkouzenář Andrej Babiš. Celková návštěva se pohybovala okolo 90 tisíc lidí. Skoro 20 tisíc vstupenek bylo přitom prodáno během prvního dne předprodeje v únoru 2015. Prodej 90 tisíc vstupenek představuje podle konzervativních odhadů maloobchodní tržby někde v intervalu 45 až 50 milionů korun.
Ještě rychleji se zaprášila po nedávno ohlášeném klubovém turné na jaře 2016. Předprodeje odstartovaly 4. listopadu a v podstatě během jednoho dne se na 14 naplánovaných klubových koncertů vyprodalo 27 tisíc lístků. To znamená, maloobchodní tržby mezi 13 a 14 miliony korun.
Pro ty, kteří nestihli koupit lístky na žádnou z obou tour (a samozřejmě pro všechny ostatní), mají Kryštofové připraven další produkt - v prosinci se začnou prodávat vstupenky na letní rodinné festivaly Kryštof Kemp 2016. Na podobnou akci v létě 2014, zahrnující sedm kempů, se prodalo okolo 30 tisíc vstupenek.