Skupina PR, komunikačních a kreativních agentur pod deštníkem Ogilvy & Mather (součást globálního koncernu WPP) v loňském roce zvedla tržby o 51 milionů na 658 milionů korun.
Celkový zisk seskupení naopak klesl z 51 milionů na 37 milionů v roce 2014. Skupina (na fotce šéf Ogilvy Group Ondřej Obluk) zahrnuje něco pod desítku firem včetně Ogilvy Public Relations, Geometry Global, Ogilvy & Mather nebo Ogilvy One. Jejich počet se v uplynulých letech měnil - kupříkladu v roce 2014 tři společnosti Mather Public Relations, Redworks a Mather Communications zfúzovaly do zastřešující Ogilvy & Mather.
Největší výkon připadl na právě na Ogilvy & Mather, která i díky fúzi zvedla tržby na 271 milionů, zisk činil 13 milionů. Dále následovaly digitální agentura Ogilvy One (tržby 130 milionů, zisk 7 milionů), Ogilvy & Mather Morava (tržby 81 milionů, zisk 5,7 milionu) a aktivační marketingová agentura Geometry Global (tržby 75 milionů, zisk 3,6 milionu).