Jedna z největších mediálních skupin Dentsu Aegis Network Czech Republic (mimo jiné mediální agentury Carat a Vizeum) rozšiřuje své investice do content marketingu a premiérově vstupuje do filmového byznysu.
V rámci tohoto komunikačního kanálu se stala minoritním koproducentem dvou českých filmů: Dvojníci (režie Jiří Chlumský) a Jak básníci čekají na zázrak (foto; režie Dušan Klein). Producentem obou snímků je společnost Bio Illusion Miloslava Šmídmajera. Generálními partnery obou filmů se stal vždy klient Dentsu: ClineX s s potravinovým doplňkem Wurm-Ex na odčervení lidských střev (Dvojníci) a výrobce zdravotnických a hygienických prostředků Hartmann-Rico (Básníci).
Jde o oboustranně výhodné partnerství. Bio Illusion získalo finanční prostředky na výrobu filmů, Dentsu Aegis zase možnost dále komerčně využit vyrobený audiovizuální obsah. Premiéra Dvojníků je naplánována na 17. března, nových Básníků na 14. dubna. Podle šéfa české pobočky Dentsu Aegis Petra Chajdy nepůjde o poslední filmové koprodukce, v tuto chvíli firma vybírá další chystané projekty.
Content marketing má v Dentsu na starosti nová divize Sport&Entertainment, která vznikla loni. Vede ji Eva Jandlová. Divize vytváří partnerství mezi značkami a hudebním a filmovým byznysem. Doposud se podílela kupříkladu na implantování product placementu do klipu Chinaski či Marka Ztraceného.