Společnost Luxury Brand Management (LBM), kterou ovládají manželé Bakalovi (dohromady 93 procent), prodělává desítky milionů korun. V roce 2011 spadla do ztráty přes 141 milionů korun, o rok dříve to bylo minus osm milionů korun. Výrazný prodělek byl dán především nutností vytvořit opravné položky k půjčkám pro dceřiné firmy, kterým do konce sledovaného období poslala přes 189 milionů korun.
Největší díl půjček (62 milionů) přitom spolkla síť prodejen s počítačovými hrami Gamescape. "V této částce (všech půjček - pozn. aut.) jsou uvedeny i půjčky se splatností v roce 2012, které ovšem nebudou ovládanými osobami splaceny z důvodů jejich negativních hospodářských výsledků a nemožnosti splácet tyto půjčky v původně daném termínu splatnosti," uvádí zástupci společnosti.
LBM, kterou řídí Michaela Bakala (na fotce) kupříkladu ovládá ztrátovou síť prodejen s počítačovými hrami a konzolemi Gamescape, pořadatele soutěže Česká Miss M Marketing, modelingovou agenturu PH Model Management, kreativní agenturu creative lab nebo naopak plusové zastoupení luxusních značek John Grove & partners.