Vydavatelská skupina Empresa Media (Týden, Sedmička, Faktor S, Interview, TV Barrandov, Real TV), kterou z 51 procent vlastní magnát Jaromír Soukup a ze 49 procent čínská CEFC, zakládá knižní divizi.
Ještě v červnu vydá tři tituly (repro z obalu knihy Očima elity), do konce roku by počet vydaných knih měl dosáhnout až patnácti. Empresa novým tahem navazuje na projekt vlastního knižního e-shopu knihy.tyden.cz, který provozuje od poloviny loňského roku. "V knižních edicích Mladý svět, Edice Sedmička a Edice Kamarád budou vycházet především knihy z oblasti společnosti, historie a životního stylu," uvedl Soukup.
Vedením knižní divize je pověřen současný šéfredaktor časopisu Interview Miloš Kozumplík. Výhradním distributorem je společnost Bookretail, jež vyjednala zalistování knih u všech českých knihkupců. Prodej bude probíhat i na partnerských knižních e-shopech. Vydání knih bude podpořeno spotovou kampaní na všech kanálech TV Barrandov či titulech Empresy. O kampaně pro jednotlivé knihy se postará reklamní agentura Médea Creativity.