Obratově nejvýznamnější firmy velké out-of-home skupiny JCDecaux (na fotce šéf Pavel Slabý), Europlakat a Rencar Praha, v roce 2015 zvedly souhrnné tržby o více než 7 procent (v absolutním vyjádření o 33 milionů korun).
Tržby silného hráče venkovní reklamy Europlakat (billboardy, bigboardy, dopravní prostředky) narostly meziročně z 249 milionů na 259 milionů korun. Europlakat v loňském roce pohltil sesterskou společnost Avenir Praha. Vzhledem k tomu, že její portfolio bylo od roku 2003 obchodováno právě Europlakatem, neměla tato fúze dopad na byznys nástupnické společnosti. Europlakat loni rostl nejvíce v segmentu reklamy na dopravních prostředcích - o 13 procent na 135,5 milionu korun.
Rencar (JCDecaux zde má 70 procent, 28 procent drží Dopravní podnik hl. m. Prahy), který prodává reklamu na městské hromadné dopravě v Praze, Ostravě a Plzni, narostl z 193 milionů v roce 2014 na loňských 216 milionů. K největšímu absolutnímu nárůstu došlo v prodeji OOH reklamy v Praze - o 17 procent na 114 milionů korun.
Obě firmy vygenerovaly stále ještě slušný zisk 27 milionů korun (na Rencar připadlo 19 milionů). V meziročním srovnání ale došlo k poklesu o 35 procent, zisk Rencaru spadl o více než 10 milionů korun.