Ekonomický výkon třetího vysílacího multiplexu (MUX 3), který provozují České Radiokomunikace, se v uplynulém fiskálním roce zvedl o desítky milionů.
Provozní společnost Czech Digital Group (dceřinka ČRo) za období duben 2015 - březen 2016 zvedla tržby z 243 milionů na 275 milionů korun. Firma přitom provozuje dvě vysílací sítě: MUX3 s pokrytím přes 98 procent obyvatel a regionální síť 12 (RS 12; především Praha - město).
"Trojku" se managementu Radiokomunikací loni podařilo zaplnit do posledního místečka. V daném období zde vysílaly celoplošné kanály ČT:D/ČT art, Prima Love, Prima Zoom, Kino Barrandov, Barrandov Plus, Óčka, Šlágr TV a Prima Max. V RS 12 vysílala Prima a Prima Cool, rovněž se zde testují nové technologie, například HbbTV.
Czech Digital Group (CDG) dlouhodobě generuje účetní ztrátu ve výši milionů korun. Za dané období to byl minus 3 miliony, o rok dříve prodělek činil 40 milionů korun. To ale nemá příliš velkou vypovídající hodnotu. Ve skutečnosti si ČRo stahují peníze z CDG na základě servisní smlouvy o poskytování obchodních, marketingových, finančních, technických, provozních atd. služeb nebo smlouvy o provozu a výstavbě digitální sítě (CDG samotná nemá žádné zaměstnance).