Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club bude nově prodávat Mňau TV, pro rok 2017 navyšuje ceny reklamy

aktualizováno
15:33, 17. 10. 2016

Mediální zastupitelství Media Club (FTV Prima Holding) pro rok 2017 zvýší ceny televizní reklamy v průměru o 10 až 12 procent. Hlavním důvodem silnější pozice vůči inzertním zadavatelům a mediálním agenturám je zvýšení investic a zaplněnosti reklamního prostoru. Letos zavedená cílová skupina 15 až 69 let zůstává.

Media Club (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) bude stejně jako letos v roce 2017 prodávat TV stanice, online a časopisy Prima Group, televize Óčka, komediální stanici Prima Comedy Central, rádia Radio United Services, dětský kanál Nickeloden, Mňam TV a nově i Mňau TV společnosti CE Media. Stanice Soukupovy Barrandov Group jsou (jako obvykle) stále v jednání, Media Club nyní jedná o jejich exkluzivním zastupování.

"Popularitě se u reklamních zadavatelů těší nejen televizní reklama, ale také online formáty, které v letošním roce v podílu tržeb rostly o 10 procent, přičemž 60 procent z tohoto množství tvoří videoreklama. Na vzestupu je i formát HbbTV. Po roce od jeho uvedení tvoří 5ti procentní podíl v tržbách, přičemž v příštím roce plánujeme dosáhnout 10ti procentního podílu," uvedl Dianiška.

Rovněž napřesrok mohou zadavatelé nakoupit reklamní prostor formou tzv. bundle. Zastoupení stanic v reklamním prodeji u bundle Exclusive bude nově v poměru Prima 53 procent, Prima Cool 14 procent, Prima Love 9 procent, Prima Zoom 6 procent, Prima Max 8 procent. Ostatní stanice zastupované Media Clubem 10 procent. V bundlu Total, který počítá s účastí Barrandova (zatím není uzavřená smlouva), by Prima měla mít 43 procent, Prima Cool 12 procent, Prima Love 8 procent, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 7 procent, Barrandov Group 18 procent a ostatní stanice 7 procent.

Z prezentace Ladislava Dianišky přinášíme:
32
52
62
72
82