Hezká byznysová meta pro největšího kabelového operátora UPC Česká republika. Týmu pod vedením Martina Millera (obsluhuje rovněž slovenský trh) se na konci třetího kvartálu 2016 podařilo po letech zvednout počet předplatitelů některé z televizních služeb nad 600 tisíc.
V mezikvartálním srovnání to představuje nárůst TV zákazníků o 5600 na 600 700. Naposledy měl operátor UPC v Česku nad 600 tisíc televizních předplatitelů na konci roku 2010. Firmě v 3Q 2016 vzrostl počet platících zákazníků zejména v segmentu analogové televize - o 7500 na 134 100. Čísla za jednotlivé segmenty na konci 3Q 2016:
Operátor UPC ve třetím čtvrtletí pokračoval v integraci české a slovenské pobočky, která začala letos v dubnu. Konglomerát, který má společný management, na obou trzích pokrývá téměř 2 milióny domácností a přes 980 tisíc zákazníků, kteří využívají více než 1,6 milionu služeb všeho druhu (včetně satelitní video služby).