Výkon přední komunikační agentury Young & Rubicam Praha (patří do globální skupiny WPP) po desetimilionovém propadu v roce 2014 loni opět rostl.
Tržby firmy pod vedením CEO Y&R ve střední a východní Evropě Petra Havlíčka (foto) a managing directora Tomáše Dvořáka se v roce 2015 zvedly o 64 milionů na 318 milionů korun. To je více i než v letech 2012 a 2013 (vždy 298 milionů). Y&R Praha se loni propadla do ztráty 6,7 milionu po obřím zisku ve výši 227 milionů korun o rok dříve.
Tento astronomický profit byl ale dán výnosy z podřízených firem (kromě jiného Maxus, Wunderman nebo ruská Young & Rubicam). Bez této sumy by Young & Rubicam Praha rovněž předloni skončila v minusu 11 milionů. Firma rovněž v loňském roce vyplatila majitelům obří podíl na zisku ve výši přes 340 milionů korun.
Mezi největší klienty Y&R v roce 2015 patřily společnosti Hills Pet (krmivo pro psy a kočky), Philip Morris, RWE, Staropramen nebo Danone.