Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lagardére Active a Media Bohemia chtějí těsněji propojit své obchodní firmy

10:12, 16. 12. 2016

Dva velcí rádioví hráči Lagardére Active a Media Bohemia chtějí ještě těsněji propojit svá obchodní zastupitelství Media Marketing Services (majitel MB) a Regie Radio Music (majitel LA). Ta v současné době tvoří joint venture Radiohouse půl na půl s propojenými obchodními týmy.

Obě strany podaly v uplynulých dnech k antimonopolnímu úřadu "úplný návrh na povolení spojení soutěžitelů". Podle něj má "Radiohouse... naplnit znaky společně kontrolovaného soutěžitele, který bude dlouhodobě plnit všechny funkce samostatné hospodářské jednotky, jež dosud neplnil". Případné námitky je možné na antimonopolní úřad zaslat do 17. prosince.

Radiohouse v loňském roce (první úplný rok fungování) utržil 640 milionů korun, účetní zisk se přiblížil 2 milionům korun.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Media Bohemia se zakousla do dalšího showbyznysového aktiva

Mocné mediální uskupení Media Bohemia buduje novou byznysovou strukturu

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

Mediální skupina Lagardére Active pokročila v budování obchodního oddělení

Prezident Lagardére Fleischmann odstoupil ze statutárních orgánů Evropy 2 a Frekvence 1

Nová šéfka Lagardére Říhová se bude muset poprat s katastrofálně neposlouchaným Rádiem ZET

Těžkej Pokondr i přes konflikt a ohlášený odchod pokračuje v byznysu s Lagardére Active

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku

Prezident Lagardére Fleischmann dál bojuje s vysílací radou jako lev o prodělečné radio Zet

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Programovou divizi Media Bohemia bude řídit Neuman

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše