Šlapající česká ekonomika a s ní spojené zvýšená spotřeba Čechů a tím pádem vyšší reklamní investice zadavatelů - takové jsou hlavní faktory, které především našlehaly loňský výkon TV Nova.
Podle údajů mateřské společnosti CME tržby provozní firmy CET 21 v roce 2016 narostly na 4,88 miliardy korun, v meziročním srovnání o 365 milionů více. OIBDA (provozní zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací) v loňském roce vzrostl o 202 milionů na 1,975 miliardy korun. Podobně rostoucí čísla za rok 2016 se čekají i u konkurenční televize Prima.
Vedle řady fungujících nováckých stálic jako seriál Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice se na dobrých loňských číslech Novy podílely zejména dvě řady imitační show Tvoje tvář má známý hlas (jarní a podzimní sezóna 2016; foto). Vedení CET 21 ohlásilo třetí řadu na jaro 2017 (další chystané novinky viz odkaz pod textem).