E-shop s nábytkem a bytovými doplňky Bonami, který ze 65 procent vlastní investiční skupina Miton Boys (foto; procentní údaj se vztahuje ke konci roku 2014, kdy Mitoni vlastnickou strukturu naposledy zveřejnili), loni hlavně díky územní expanzi téměř zdvojnásobil tržby.
Zatímco v roce 2015 utržil 260 milionů (2014 - 100 milionů), o rok později to bylo 500 milionů korun. V letošním roce plánuje utržit 700 milionů. Zisk v řádu milionů korun se v roce 2016 kvůli expanzi překlopil na prodělek.
Firma se loni rovněž více zaměřila na nabídku nábytku. "Obrat z prodeje nábytku se nám podařilo ztrojnásobit a tento rok plánujeme růst o dalších 150 procent. Nejlépe se prodávají pohovky, komody, zákazníci mají zájem také o postele a židle,” vysvětluje CEO Bonami David Šiška.
Bonami působí kromě Česka i v Polsku, na Slovensku a od září 2016 také v Rumunsku, kde využívá slibný potenciál trhu a ochotu místních zákazníků utrácet za značkové a statusové zboží. Kromě Mitonů v Bonami.cz drží minoritní podíl 35 procent zakladatel Václav Štrupl.