Obchodní mediazastupitelství Media Club (MC) ze skupiny Prima Group, které prodává reklamní čas sesterských televizí, TV Barrandov (Jaromír Soukup) nebo TV Óčko (svěřenský fond Andreje Babiše), se loni dařilo.
Tržby firmy pod vedením Ladislava Dianišky (foto) dosáhly 3,268 miliardy korun, v meziročním srovnání o 239 milionů více. To je historicky nejvyšší číslo Media Clubu. "Nárůst je nutno hodnotit zejména ve vazbě na zásadní změnu obchodních, zejména motivačních pobídek pro klienty inzerující v televizi," uvádí zástupci MC ve výroční zprávě.
Z celkového čísla tržeb připadlo na TV prodeje 92,9 procenta, na rádiové prodeje 3,5 procenta a na online 2,6 procenta. "Zásadní podíl tržeb byl umístěn na programy TV Prima, ale podařilo se rozšířit i portfolio dalších obchodních partnerů, kdy Media Club zobchodoval zajímavý podíl na "inventory" TV Barrandov, které nakupoval od společnosti Media Master. A rovněž v rámci pokračující spolupráce i reklamní prostor skupiny televizních stanic Óčko a televizních kanálů Prima Comedy Central a Nickelodeon."
Media Club loni obchodoval primárně na cílovou skupinu D 15 - 69. Čistý zisk MC za uvedené období vyskočil z 19,5 milionu na 147 milionů korun.