Na českém televizním trhu se objevila jedna z prvních TV stanic, která se byznysově inspiruje komerčními praktikami youtuberů a online influencerů.
Dětská televize Tuty TV začne od poloviny listopadu vysílat moderovaný teleshoppingový pořad Unboxing, v jehož rámci bude za úplatu "rozbalováno", prezentováno a testováno zboží, odpovídající cílové skupině televize 4 až 17 let. Součástí pořadu bude i odkaz na obchody, kde je dané zboží k dostání. Tento komerční produkt bude stanice prodávat vlastními silami (při prodeji TV reklamy ji zastupuje Atmedia). Unboxing se bude vysílat dopoledne a v podvečer, zpočátku několik dní v týdnu. Tuty TV již registruje první zadavatele v Unboxingu: nakladatelství Crew, hračkářství Bambule nebo Sparkys.
Televize rovněž posiluje investice do vlastního obsahu. V průběhu podzimu nasadí vlastní pořady VIP U s Filipem Kynychem (foto; start v polovině října) a Denisův svět s youtuberem Denisem. Vlastní tvorba aktuálně tvoří 10 procent programu Tuty TV, 70 procent připadá na akvizice. Tuty pro podzim a zimu 2017 nakoupila akviziční novinky Rat-A-Tat, Regal Academy, anime serii Yu-Gi-Oh nebo hraný teenagerský seriál Degrassi.
Tuty TV odstartovala v června 2017. Terestricky vysílá v rámci regionální digitální sítě RS8 Českých radiokomunikací. Rovněž je přítomna v nabídce Skylink, UPC nebo Poda TV. V jednání je O2 TV. Provozní firmou je Tuty Broadcasting, její zástupci doposud tají skutečného vlastníka firmy.