Druhá komerční televize Prima pokračuje v navyšování ceny svého reklamního prostoru. V roce 2018 cena reklamy na primáckých kanálech a zastupovaných stanicích vzroste v průměru o 10 procent.
Je to cca stejný nárůst jako v letošním roce. Prima tak reaguje na dlouhodobý převis poptávky inzerentů nad objemem disponibilního reklamního prostoru. Cílovou skupinou primáckého mediazastupitelství Media Club stále zůstává 15 až 69 let. Primě time je časové rozpětí od 17.30 do 23.30, high season duben, květen, říjen a listopad.
Media Club (na fotce zleva ředitel Ladislav Dianiška, marketingový ředitel Aleš Pýcha a šéfka kreativního prodeje Zuzana Kořenková) nově bude obchodovat televize dalšího zastupitelství atmedia (AXN, Relax, Film+, Tuty TV, CS film, National Geographic atd.) plus tištěné tituly Playboy a Prima Zoom. Deal FTV Prima a atmedia spočívá v garantovaném odběru určitého počtu GRP (gross rating point - zásah 1 procenta v dané cílové skupině, často v 15+, pozn. aut.).
V obchodním bundlu Exclusive 2018 bude mít Prima 50 procent, Prima Cool 14 procent, Prima love 8 procent, Prima Zoom 7 procent, Prima Max 8 procent, ostatní stanice 10 procent (z toho atmedia 3 procenta) a Barrandov Group 3 procenta. V TV bundlu Total 2018 je následující rozdělení: Prima 41 procent, Prima Cool 12 procent, Prima love 6,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 7 procent, ostatní stanice 8,5 procenta a Barrandov Group 20 procent.
Základní cena CPP je 29 500 korun (útrata do 1 999 999 korun), dále se snižuje podle objemu útraty. K navýšení došlo u sezónních indexů v červnu, září a prosinci. Větší důraz bude obchodní zastupitelství klást na některé příplatky, jako například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se aliančně propojí s dalším klientem ve spotu nebo bude požadovat rozložení svých budgetů a GRP jinak, než je standardní rozložení dle obchodní politiky Media Clubu.