Největší kabelový operátor UPC Česká republika pod vedením Martina Millera (foto) pokračoval v Česku v navyšování počtu televizních a internetových zákazníků.
Celkový počet tuzemských TV předplatitelů (analog+digitál+satelit) se ve třetím kvartálu 2017 navýšil o 3600 na 623 500. Z toho na analog TV připadá 165 600 zákazníků (mezikvartálně plus 6100) a na digital TV 355 700 (plus 400). Firma posilovala i v internetovém segmentu, počet předplatitelů se zvýšil od července do září 2017 o 5700 na 492 100. Naopak zákaznická báze v telefonii stagnovala na úrovni 152 700.
UPC ČR čile investuje do síťové infrastruktury. V roku 2016 zpřístupnila v Česku digitální širokopásmové služby pro téměř 60 tisíc nových domácností, letos se dosah rozšířil o dalších 70 tisíc domácností. Každoroční objem investic dosahuje řádu stovek milionů korun. Dostupnost sítě společnosti v Česku a na Slovensku činí 2,04 milionu domácností. Širokopásmová síť UPC jen v Česku je dostupná pro více než 1,482 milionu domácností. Celkový počet tuzemských zákazníků dosahuje 800 tisíc, využívají cca 1,5 milionu služeb UPC (bez satelitních video služeb).