Objem rádiové reklamy za prvních devět měsíců 2017 v Česku v meziročním srovnání stoupl o 17 milionů korun.
Celkem mediální agentury a zadavatelé nakoupili reklamní prostor v rádiích během 1Q až 3Q za 1,033 miliardy korun, o rok dříve to bylo 1,016 miliardy. Podruhé tak cifra za tři kvartály přesáhla miliardu korun. Jedná se o čisté investice (fakturovaný objem), tj. objem v ceníkových cenách minus slevy a bartery. Nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství a obchodníků.
Jen za třetí čtvrtletí zadavatelé v rádiích utratili přes 259 milionů korun. V meziročním srovnání za stejné období o 6 milionů více. Rostoucími sektory byly volný čas, maloobchod, auto moto, elektronika a státní správa. Naopak klesaly finance, doprava, cestovní kanceláře a zemědělství. Agenturní prodeje rádiové reklamy klesly na 45 procent z celkového objemu, na přímý prodej tak připadlo 55 procent.