I přes stagnující situaci v rádiové reklamě a pokles tržeb některých hlavních dceřiných firem mediální skupina Lagardére Active (na fotce prezident Michal Fleischmann) zvedla loni souhrnné tržby nad jednu miliardu korun (podobně jako v roce 2012 a předchozích letech).
Celkové tržby Lagardére v roce 2016 dosáhly 1,048 miliardy korun, v meziročním srovnání o 71 milionů více. Výnosy dvou mediazastupitelství Radiohouse (vzhledem k podílu poloviční číslo) + Regie Radio Music dosáhly 393+258 milionů korun (o rok dříve 314+257 milionů) a staly se hlavním motorem růstu Lagardére Group. Licenčním firmám Evropa 2 a Frekvence 1 naopak klesly tržby o miliony korun - u Frekvence 1 ze 118 milionů na 106 milionů a u Evropy 2 z 104 milionů na 93 milionů korun.
Celkový čistý zisk skupiny, která provozuje rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, RadioZet plus online služby Koule.cz, Pigy.cz atd.), spadl v loňském roce o 4 miliony na 34 milionů korun. Prodělávaly především dceřinky Radiohouse, RadioZet nebo mateřská Lagardére Active ČR. Naopak v plusu v řádu desítek milionů skončily Regie Radio Music a Infinitiv.