Nova Group (na fotce ředitel Christoph Mainusch, čísla se vztahují ke staršímu období) si v loňském roce polepšila v důležitých cílových diváckých skupinách, ve kterých se rovněž stala nejsilnější TV skupinou na tuzemském trhu. Vyplývá to z čísel ATO - Nielsen Admosphere.
České televizi se tak nepodařilo zopakovat výkon z roku 2016 ve skupině 15+ (celý den), kde s 30,93 procenta podílu na sledovanosti předhonila Nova Group o 2,2 procentní body. Všechny kanály Novy získaly v roce 2017 ve skupině 15+ (celý den) souhrnný podíl na sledovanosti ve výši 30,47 procenta, meziročně o 1,74 procentního bodu více. Z toho na hlavní kanál Novy připadlo 20,80 procenta (o rok dříve 20,84 procenta).
Prima Group ve stejné kategorii dosáhla podílu na sledovanosti ve výši 21 procenta (meziroční pokles o 0,15 procentního bodu), Barrandov Group 8,66 procenta (plus 1,32 procentního bodu) a ČT 29,20 procenta (minus 1,73 procentního bodu). Uvádíme podíly na sledovanosti v dalších diváckých skupinách a časových kategoriích (číslo v procentním podílu na celkové sledovanosti). V obou dvou Nova Group meziročně rostla:
15+, prime time
15 - 54, celý den
Poznámka: TV Nova prodává na cílovou skupinu 15 - 54, primácké mediazastupitelství Media Club pak na 15 - 69.