Největší kabelový operátor UPC (na fotce ředitel Martin Miller) v roce 2017 v Česku pokračoval v trendu navyšování televizních předplatitelů. Ze všech tří platforem rostla analogová a digitální televize, naopak zákazníků satelitního příjmu ubylo.
UPC na konci roku 2017 registroval celkem 628 200 televizních předplatitelů, z toho 171 600 připadlo na analogovou TV a 356 tisíc na digitální TV. Největší nárůst - o více než 28 tisíc - vykázala analogová televize. Počet zákazníků satelitního příjmu naopak meziročně klesl téměř o 11 tisíc. Podrobnější srovnání počtu TV předplatitelů v následující tabulce:
Operátorovi se dařilo i v dalších segmentech. Počet předplatitelů internetu loni narostl o 23 600 na 497 500, počet zákazníků telefonických služeb o 13 700 na 163 100.
Díky investicím do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby UPC v Česku na konci 4Q 2017 přístupné až pro 1 509 400 domácností. Je to o 62 700 více než na konci roku 2016. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu mateřské firmy Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností v celé Evropě.