Televizní stanice Nova Group v Česku a na Slovensku, celkem 13 celoplošných kanálů, v roce 2016 navýšily byznysový výkon o stovky milionů korun.
Konsolidované tržby skupiny Nova (na fotce ředitel Christoph Mainusch), která zahrnuje dvě velké televizní firmy TV Nova a Markíza - Slovakia, předloni narostly z 6,53 miliardy na 6,878 miliardy korun. V absolutních číslech o 348 milionů. Z toho jen samotná česká "větev" Novy ve stejném období utržila 4,654 miliardy korun.
Konsolidovaná ztráta 212 milionů v roce 2015 se překlopila v konsolidovaný zisk 293 milionů. Konsolidovaná EBITDA (zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací) za rok 2016 přesáhla 2,5 miliardy, v meziročním srovnání o cca půl miliardy více.
K největším programovým trhákům české Novy v daném období kromě klasik typu Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice patřila imitační show Tvoje tvář má známý hlas (dvě řady). Na slovenské Markíze to byl obdobný pořad Tvoja tvár znie povedome (dvě řady) a komediální seriál Horná Dolná.