Největší rádiové mediazastupitelství na českém trhu, společnost Radiohouse (vlastnictví půl na půl Czech Media Invest a Media Bohemia), po druhé za sebou navýšilo tržby.
V roce 2017 firma Radiohouse utržila 801 milionů korun. O rok dříve to bylo 785 milionů. Znamená to, že k Radiohouse směřuje více než polovina všech reklamních investic do rádií v Česku. Vysoká ztráta z roku 2016 ve výši 42 milionů se překlopila v čistý zisk 7,7 milionu. Bezprostředními majiteli firmy jsou dvě mediazastupitelství Regie Radio Music (RRM, majitel Czech Media Invest) a Media Marketing Services (MMS, Media Bohemia).
Radiohouse (na fotce ředitel Miroslav Hrnko) prodává reklamní prostor na rádiích a webech obou majitelů, pracuje zde na 200 obchoďáků. MMS a RRM získávají samostatné tržby na internetu, z mediálních partnerství vlastních médií a z dalších zdrojů.