Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Omnicom Media Group (spadají pod ní mediálky PHD, OMD Czech a Attention!Media), mění nejvyšší vedení.
Z čela OMG odchází ke konci října 2018 po dvaceti letech působení v Omnicomu Petr Bažant (na fotce zcela vlevo). Skupinu budou nově řídit tři managing partneři, všichni přitom pocházejí zevnitř skupiny. Jsou to: Luisa Alvesová (druhá zprava), která zastane post COO, dále Jan Filipi (druhý zleva) na pozici CFO a Luděk Hatoň (zcela vpravo) jako CCO (Chief Client Officer). Pozice Chief Client Officer je nově zřízenou funkcí a zahrnuje dohled nad kompletním klientským a produktovým portfoliem všech mediálních agentur skupiny.
Změna v nejvyšším vedení OMG se pak promítne do nového rozdělení rolí v TOP managementu v PHD. Vzhledem k tomu, že se dosavadní ředitel Hatoň posune do nové pozice ve vedení skupiny, jeho místo managing directora zaujme Petr Miláček (ex-Prima), stávající client service director PHD.
Bažant do skupiny Omnicom nastoupil v roce 1995. V roce 1997 po necelých třech letech odešel do MediaCom. Od května 2000 byl téměř rok mediálním ředitelem v Universal McCann. Do Omnicomu se vrátil na začátku roku 2001, kdy se stal mediálním ředitelem agentury OMD. V červnu 2003 se pak posunul do čela OMD na pozici managing directora. Od roku 2008 řídil z postu managing directora nákupní sdružení OPera a mezi lety 2006 až 2010 zastával pozici trading directora CEE. Od jara 2010 se stal CEO skupiny Omnicom Media Group.