Jeden z největších hráčů na trhu s televizní reklamou, primácké mediazastupitelství Media Club (MC), v roce 2017 díky fúzi a růstu celkového trhu s inzercí navýšil tržby o stovky milionů korun.
Tržby Media Clubu, který zastupuje kanály Primy, Barrandov Group, skupiny Óčko, tematické kanály atmedia atd., loni dosáhly 3,994 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o 726 milionů korun více. Pro porovnání obou roků je však důležité vědět, že v roce 2017 došlo k fúzi MC a sesterského zasatupitelství Radio United Services (RUS; Country Radio, Signál Rádio, Beat, rádio Kiss, zastupování Impulsu atd.). Jen samotné RUS v roce 2016 utržilo 441 milionů.
Na hrubých tržbách z TV reklamy (před bonusy) Media Club získal 3,45 miliardy korun. TV tržby očištěné od bonusů dosáhly 3,383 miliardy (o rok dříve 2,997 miliardy) - z toho televizní inzerce 3,118 miliardy (2,759 miliardy), sponzoring 242 milionů (217 milionů) a product placement 14 milionů. Na hrubé tržby z prodeje rozhlasové reklamy (před bonusy) připadlo 488 milionů. Tržby z online reklamy před bonusy dosáhly 124 milionů korun (o rok dříve 117 milionů).
Celkový zisk Media Clubu za rok 2017 činil 78 milionů, o rok dříve to bylo 147 milionů. Mediazastupitelství loni poslalo akcionářům dividendu 50 milionů. Firma očekává v letošním roce pokračování růst, zejména v segmentu televizní reklamy. "V případě prodeje online a rozhlasové reklamy předpokládáme pouze mírný nárůst tržeb i zisku z těchto aktivit".