Investice reklamních zadavatelů a mediálních agentur do rádiové reklamy loni pokračovaly v kontinuálním růstu v řádu desítek milionů.
Celkové rádiové investice inzerentů za rok 2018 dosáhly 1,574 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 45 milionů. V roce 2015 se souhrnné číslo pohybovalo na úrovni 1,464 miliardy korun. Cifry jsou založeny na objemu v ceníkových cenách mínus slevy a bartery, nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství či obchodníků.
Útrata inzerentů v rádiích jen za 4Q 2018 dosáhla 513,5 milionu korun. Oproti stejnému období 2017 to je nárůst o 15 milionů. V roce 2015 to bylo 478 milionů. V posledním kvartálu loňského roku rostli zejména prodejci automobilů, maloobchod, prodejci módy nebo nabídka pracovních míst. Naopak klesaly pojišťovny, alkoholické nápoje a vybavení pro domácnosti a kanceláře.