Všechny tři byznysové segmenty největšího kabelového operátora UPC Česká republika - televize, internet a telefonie - v roce 2018 vykázaly růst o tisíce až desetitisíce předplatitelů.
Firma (na fotce ředitel Martin Miller) měla v Česku na konci loňského roku 539 500 předplatitelů televize. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 11,9 tisíce předplatitelů. Z celkového čísla na analogovou TV připadlo 170 300 předplatitelů (o rok dříve 171 600) a na digitální TV 369 200 předplatitelů (356 000).
Počet předplatitelů internetu UPC loni stoupl ze 497 500 na 506 100. Počet telefonních zákazníků za stejné období narostl o 30 900 na 194 tisíc. Celkem měla firma na konci roku 2018 přes 616 tisíc zákazníků.
Tuzemská pobočka kabelového operátora UPC Česká republika (český a slovenský trh je řízen jedním managementem) se připravuje na pohlcení českým Vodafone. Mělo by k tomu dojít v rámci dealu mezi globálním Vodafone a dosavadním majitelem UPC, americkou mediální společností Liberty Global. Klíčový bude verdikt Evropské komise, který by měl padnout podle všeho letos v červnu.