Jedna z největších mediálních skupin Lagardére Active ČR hodlá posílit v prodejích internetové reklamy. V rámci firmy proto vzniklo speciální oddělení internetových prodejů, jehož struktura a zázemí se v současnosti vytváří. Oddělení dočasně vede šéf digitální divize Lagardére Lubor Zoufal (foto). Do budoucna by však oddělení mělo mít vlastního vedoucího manažera.
Cílem Lagardére je podíl internetových prodejů na celkových výnosech skupiny ve výši 20 až 25 procent. To by mohlo znamenat částku přes 200 milionů korun - kupříkladu za rok 2011 činily tržby skupiny celkem skoro 1,2 miliardy korun. Lagardére Active ČR v současné době provozuje zábavní portál Koule.cz, dětský web Pigy.cz nebo stránky pro motoristy Motomail.cz. Loni Lagardére uvedla, že do rozvoje digitálních médií směřuje investice v řádu desítek milionů korun.