Největší komerční televize Nova pokračuje v kontinuálním růstu ekonomického výkonu. Vděčí za to šlapající ekonomice České republiky, rostoucí spotřebě a rozumné obchodní politice.
Tržby TV Nova za první pololetí 2019 podle čísel mateřské CME dosáhly 2,607 miliardy korun. To je o 234 milionů více než za stejné období roku 2018. Provozní zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací (OIBDA) za prvních šest měsíců vyskočil na 1,074 miliardy korun, o rok dříve to bylo 920 milionů. Česká Nova si tak stále udržuje pozici nejvýkonnější jednotky bermudské mediální skupiny CME.
Stanice pod vedením německého manažera Christopha Mainusche (v červnu jej vystřídali Jan Vlček a Klára Brachtlová), v uvedeném období sázela na osvědčený mix televizních seriálů a estrádních show. K nejsledovanějším pořadům patřily série Specialisté (foto), Ordinace v růžové zahradě 2, Televizní noviny, Ulice nebo MasterChef Česko.