Ve třetím kvartálu 2019 mobilnímu operátorovi O2 Czech Republic narostl počet zákazníků O2 TV, internetu na doma i mobilních tarifů. Podle firmy tomu pomohly balíčky O2 Spolu, nově i s neomezenými mobilními daty.
Počet zákazníků digitální televize O2 TV na konci září 2019 meziročně vzrostl o třetinu (téměř 100 tisíc) na 406 tisíc. Skoro tři čtvrtiny zákazníků si pořídily nový mobilní tarif v balíčcích O2 Spolu obsahujících také O2 TV a internetové připojení na doma, přičemž třetina z nich volí tarif s neomezenými daty. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu HD stoupl meziročně o 21 tisíc na 830 tisíc.
Konsolidované výnosy operátora se v prvních devíti měsících 2019 zvýšily meziročně o 1,4 procenta na 28,6 miliard korun, rostly v České republice i na Slovensku. Z celkového čísla na fixní výnosy v Česku připadlo 8,1 miliardy a na mobilní výnosy v Česku 15 miliard korun. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl o téměř 12 procent na 9,3 miliardy. Zvýšené investice v minulých letech vedly k poklesu konsolidovaného čistého zisku v prvních třech čtvrtletích o téměř 5 procent na 4 miliardy.
Počet mobilních zákazníků O2 v Česku na konci sledovaného období meziročně stoupl o 3,6 procenta na 5,617 milionu. Z toho na smluvní služby připadlo 3,215 milionu.