Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vidímově mediální firmě Knowmedia klesly tržby o 160 milionů

08:14, 6. 5. 2020

Největší firma z komunikační skupiny Knowlimits Group (KG), mediální agentura Knowmedia (mediální plánování, nákup médií atd.), v roce 2018 utržila 617 milionů korun.

V meziročním srovnání to je pokles o 161 milionů korun (v procentech minus 21 procent). Konsolidované tržby celé skupiny KG za dané období dosáhly 1,311 miliardy korun. Knowmedia předloni pracovala pro Albi, Alza.cz, Allianz, Wallmark, Českou poštu, ministerstvo průmyslu a obchodu nebo KiK. Pro loňský rok firma odhaduje tržby na úrovni 650 milionů bez DPH.

Další firma ze skupiny, mediálka Funky Media (klienti Swisspharm, Okay atd.) v roce 2018 utržila 223 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 33 milionů. Pro rok 2019 firma odhaduje obrat na úrovni 226 milionů korun bez DPH.

Knowlimits Group vlastní Jan Vidím ml. (na fotce uprostřed; 50 procent), Rudolf Mihle ml. (40 procent) a Martin Kurzweil (10 procent). Skupina, kterou tvoří 13 firem, působí na trzích v Česku, na Slovensku, v MaďarskuPolskuItálii a v Rumunsku.