Filmovému distributorovi Bontonfilm, který se rovněž zaměřuje na výrobu obsahu a merchandisingu, klesly tržby o více než 10 milionů.
Firma v roce 2019 utržila 215 milionů korun, o rok dříve to bylo 227 milionů. Bontonfilm se v uvedeném období začal postupně odklánět od distribuce fyzických nosičů jako DVD, Blu-ray (snižování obchodníků; záměr loňská pandemie urychlila) a sázel více na digitální distribuci (podepsání spolupráce s Netflixem), výrobu filmů a merchandisingu (zejména filmového, kupříkladu trička a tašky ke Spalovači mrtvol).
Zisk z roku 2018 ve výši 4 milionu se předloni překlopil ve ztrátu 30 milionů. To bylo podle zástupců Bontonfilmu dáno odpisem nepokrytých minimálních garancí, opravným položkám k zásobám a likvidací zásob.
Bontonfilm v roce 2019 do kin uvedl vlastní film LOVEní (foto). Dalšími distribučními tituly se staly Tlapková patrola, After, Hodinářův učeň a Šťastný nový rok. Celkem se společnost v segmentu kinodistribuce v daném roce zařadila na čtvrté místo v Česku podle velikosti tržeb, když její distribuční tituly prodaly kinolístky za 132 milionů korun (5 procent celkového trhu). V segmentu fyzické videodistribuce zabodovala filmy Bohemian Rhapsody a Ženy v běhu.
Součástí skupiny Bontonfilm je producentská firma Bontnfilm Studios, Bontonfilm Ventures, slovenská dcera a výrobce merchandisingu Bontonfilm Promotions. Majitelem skupiny je podnikatel Martin Palán.