Společnosti Xzone, pod kterou spadají online obchody Xzone.cz a slovenský Gameexpres.sk plus tři kamenné prodejny ve větších městech v Česku, se v uplynulém fiskálním roce (skončil v březnu 2021) dařilo. Růst se počítal v desítkách procent.
Firma ve sledovaném období utržila 112 milionů korun bez DPH, což je v meziročním srovnání více o 25 milionů. Zisk před zdaněním činil 484 tisíc korun. "Vzhledem k pandemii se očekávaně zvedl zájem o online obchod a na druhé straně covid přiškrtil naše prodejny. To, že jsme toto turbulentní období nejen přečkali, ale dokonce dosáhli rekordních čísel za 20 let fungování, vděčíme hlavně loajálním zákazníkům, kteří rychle změnili způsob nakupování a našich kolegům, protože dokázali vše ustát a přizpůsobit se nové situaci," uvedl Martin Schovanec, společník a manažer Xzone.
Nejprodávanějšími herními tituly se v uplynulém fiskálu staly (v pořadí od nejprodávanější hry) Cyberpunk 2077 (screen), The Last of Us Part II, Mafia: Definitive Edition, Assassins Creed: Valhalla a Ghost of Tsushima. Obchod Xzone neprodává jen hry a herní konzole, ale poslední roky se aktivně věnuje i rozšiřování sortimentu o merchandising - trička, figurky a doprovodný sortiment pro fanoušky her. Některé tyto dárkové předměty i sám vyrábí či produkuje. Naposledy vydal velkou obrazovou knihu k české hře Creaks od Amanita Design.
Ve společnosti Xzone Schovanec vlastní 42,8 procenta, další podíly Jiří Pospíšil 28,6 procenta a Jan Hanuš 28,6 procenta.