Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Marketingová agentura Samsungu navýšila tržby díky investicím do prodejen

12:11, 15. 10. 2021

Tuzemská omni-channel marketingová agentura Cheil (majitel jihokorejská Cheil Worldwide vlastněná Samsung Group), která propojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu, v uplynulém covidovém roce navýšila tržby téměř o 30 milionů korun.

Celkové tržby české Cheil Germany v roce 2020 dosáhly 397 milionů korun (včetně přefakturací). O rok dříve to bylo 369 milionů. Z celkové cifry připadlo na služby marketingové/reklamní agentury 243 milionů (o rok dříve 269 milionů), na point-of-sale aktivity 154 milionů (přes 100 milionů). Čistý zisk se mírně snížil z 29 milionů na 25 milionů korun.

"Pokles se týkal služeb agentury a byl způsoben zejména uzavírkou prodejen a prakticky neexistencí eventů a dalších akcí na podporu prodeje z důvodů covid-19. V loňském roce se nám naopak dařilo v oblasti vylepšování a otevírání renovovaných poboček v rámci Evropy, a to zejména díky tomu, že v mnoha evropských zemích byl lockdown intenzivně využíván na remodeling a vylepšení obchodů," uvedl pro Borovan.cz business director Jan Dobiáš.

Cheil loni na trh uvedl novou značku shop:tect, která se zabývá vybavením obchodních center, shop-in-shopů a jinými instalacemi, primárně ve spojení se Samsung Brand Stores v Evropě. Firmě se rovněž daří získávat externí klienty. Vedle Sarantis Group, o které jsme již psali, agentura letos získala spolupráci s University of New York in Prague, pro některé další marketingové agentury spolupracuje v rámci digitálních programů s jejich klienty v oblasti jejich digitální performance.