Digitální full-servisová agentura Marketup, kterou vlastní Miroslav Král (vpravo) a Tomáš Ševčík (vlevo), hlásí za rok 2021 růst tržeb o více než 26 procent.
Marketup tak loni dle vlastního tvrzení utržila 245 milionů korun. "Tržby v datových službách rostly agentuře více než trojnásobně. O více než 70 procent se zvýšily rovněž příjmy ze subdodávek, zejména v oblasti videoprodukce a dalších produkčních služeb." Agentura dle vlastních údajů loni spravovala marketingové rozpočty klientů ve výši 411 milionů korun, což bylo o 29 procent víc než v roce 2020. Výši čistého zisku Marketup neuvedla, v roce 2020 to bylo 13 milionů korun.
Za poslední tři roky zvýšil Marketup tržby více než 2,5krát. V dalších letech plánuje pokračovat v podobném tempu růstu a zdvojnásobit obrat každé tři roky.
V roce 2021 přijala agentura 25 nových kolegů a nyní její tým čítá přes 60 lidí. Do konce roku 2022 plánuje agentura růst na 70 spolupracovníků. V květnu obsazuje pozici growth & business development directora a rovněž chystá vznik nového oddělení Client service management. "To zastřeší péči o nejvýznamnější klienty, využívající více služeb z oblastí strategie, kreativy a produkce, mediálního plánování a komunikace nebo dat a technologií."