Parfémová a módní e-commerce skupina Vivantis (na fotce CEO Michal Špak), která působí i v zahraničí a zahrnuje Parfemy.cz, Vivantis.cz, Krasa.cz, Hodinky.cz, Prozdravi.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, Prezdravie.sk nebo Sperky.cz pokračuje v růstovém módu.
Vivantis Group za poslední fiskální rok (skončil v březnu 2022) utržila 1,618 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 177 milionů. Znamená to, že růst se mírně zpomaluje - v předchozím fiskálu skupina rostla o 298 milionů. Z celkové cifry tržeb na Česko připadlo 1,081 miliardy (o rok dříve 958 milionů). Čistý zisk se meziročně snížil z 58 milionů na 29 milionů korun.
Ve sledovaném období e-commerce grupa prošla zásadní změnou, když se odpojila od skupiny Mall Group, kterou loni na podzim koupili Poláci Allegro. Vivantis nebyl součástí dealu. Módní a parfémové e-shopy Vivantis vlastní ze 40 procent PPF, ze 40 procent Daniel Křetínský a spol. a z 20 procent Rockaway Capital. Skupina působí v šesti zemích světa (Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Rakousko, Itálie), zaměstnává přes 250 zaměstnanců.