V Asociaci televizních organizací (ATO) se přeskupují podíly jednotlivých členů na projektu měření televizní sledovanosti.
Podle informací Borovan.cz se podíl FTV Prima zvýší z dosavadních 21,99 procenta na 33 procent. Za pětileté měření 2013 až 2017 si realizátor Mediaresearch účtuje něco kolem 292 milionů korun. Znamená to, Prima nyní ročně zaplatí něco pod 20 milionů korun. Mělo by to být o něco více, než doposud: celkový objem financí za nové měření sledovanosti se sice o několik procent snížil, nárůst procentního podílu Primy je však vyšší.
Podíl České televize se poněkud sníží z 35,25 procenta na 33 procent. Podíl Asociace komunikačních agentur vzroste z 18,18 procenta na 23 procent. Zbytek připadne na zbývající členy Atmedia a Stanice O (televize Óčko). Přidruženými členy jsou Barrandov televizní studio a Asociace producentů v audiovizi.
Nové stanovení podílů v ATO vyplývá z posledních změn ve složení profesní organizace: na konci roku 2012 odešla CET 21 (televize Nova) na protest proti výsledku tendru na nového realizátora měření. Naopak plnohodnotnými členy se stalo Óčko a Atmedia. Nova si nyní data o sledovanosti od ATO kupuje na základě obchodní smlouvy.