Technologicko-mediální skupině Livesport, kterou vlastní miliardáři Martin Hájek a Jiří Mareš, se loni dařilo, byť některé důležité byznysové ukazatele vykázaly pokles. Jde zejména o čistý zisk, který byl ovlivněn nákladnou stavbou zpravodajské sportovní redakce v loňském roce.
Celkové tržby a příjem dividend od dceřiných společnosti Livesportu v roce 2022 dosáhly 2,64 miliardy korun. V meziročním srovnání to je pokles o 80 milionů. Čistý zisk meziročně poklesl z 1,326 miliardy na 1,042 miliardy korun. Obrat skupiny se loni snížil z 3,2 miliardy na 3,038 miliardy korun. Měsíční návštěvnost všech webů Livesportu se zvýšila na 116 milionů uživatelů. Počet zobrazení na webech a v aplikacích loni přesáhl 213 miliard.
Klíčovým projektem společnosti bylo spuštění sportovního zpravodajství v srpnu 2022. Jako první měli možnost kliknout na záložku Zprávy čeští uživatelé, kterým Livesport novinku představil 8. srpna. O několik týdnů později firma na globálním projektu spustila Flashscore News, Flashscore Notícias, Flashscore Actualités, Flashscore Nieuws, Flashscore Nyheder, Flashscore Wiadomości atd. Livesport loni postavil celkem 13 lokálních redakcí a jednu globální.
Hlavním produktem Livesport je globální síť výsledkových webů Flashscore (v Česku jako Livesport.cz), které jsou přítomné ve více než 40ti zemích světa. Flashscore přináší rychlé výsledky z několika desítek sportů po celém světě (fotbal, tenis, basketbal, lední hokej atd.) v cca 30ti jazykových mutacích. K hlavním trhům patří Velká Británie, Brazílie nebo Itálie. Firma nyní expanduje na nové trhy jako USA, Indie nebo Čína.