Seskupení Digital First Marketing Group (DFMG), které v roce 2021 vzniklo fúzí pražské agentury Dark Side a moravské Pria System, v prvním uceleném roce existence vykázalo slušný růst tržeb.
DFMG v roce 2022 utržila 163 milionů korun (včetně přefakturací). V meziročním srovnání to je nárůst o 28 milionů (v procentech o 21 procent). Čistý zisk se meziročně mírně snížil z 9 milionů na 6,8 milionu korun. Ke klientům skupiny patří/patřily Hennessy, KFC, Nestlé, Česká spořitelna, Sanofi, Milka, L´Oréal, Continental nebo Burger King.
Fúze obou původních firem proběhla na konci roku 2021. Brandy Dark Side a Pria System však pokračují dále. DFMG je tak jakousi umbrellou nad skupinou agenturních brandů. Vedle dvou výše uvedených agentur je součástí celku i třetí agenturní hráč Insighters (DFMG zde vlastní 28 procent).
Skupina Digital First Marketing Group se zaměřuje na vertikály byznysu jako finance, food-drink, retail, FMCG atd., a na lokální působení. Většinových 52,11 procenta zde drží SPV eD system group sourozeneckého dua miliardářů Hynka a Josefa Tylových. Dalšími podílníky v DFMG jsou Equity Partners (Petr Kymlička, Radovan Hauk, Marcela Hrdá) s 25,86 procenta, Jan Podzimek, Martin Krkoška (oba původně Pria System; každý z nich má 4,85 procenta), Milan Zvára (Dark Side; 2,78 procenta) a Tomáš Jindříšek (původně Dark Side; 9,55 procenta).